Dålig uppdatering

Jag har inte uppdaterad här på väldigt länge eftersom vi har en hund boende hos oss :) Han heter Ville och är en korsning av sex olika raser :) Hans pappa är golden, flat och labrador och hans mamma är forster, pointer och husky :) Han är jätte fin och han har precis lärt känna kissemissarna här hemma men det går faktiskt väldigt bra :) I skrivande stund ligger han bredvid mig och tittar medans katterna vågat sig ner på golvet haha :) 
 
Ute på bus i snön :) Barnen kastade snöbollar till honom :D Idag har han tagit moroten som barnen använde som näsa på sin snögubbe och busade runt med i snön innan han åt upp den :)
 
Här är första kvällen i sängen, han var så söt :) Strax efter att jag tog denna bilden så hoppade Zigge upp i sängen och la sig vid fötterna och Xila vågade sig upp på Rasmus bröst :) haha! Sen sov han hela natten där, förutom vid 03 typ när han kände för att busa så då körde han in näsan under mitt huvud varenda gång jag la ner det på kudden och slog på rasmus med tassarna :D hahaha
 
I bilen på väg hem från vänersborg :) 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: