Nu blir det tårtor

Igår tog jag stundenten och hade så förbannat kul så det går inte ens sätta ord på det, men det jag egentligen ville skriva var om mina fantastiska presenter! Jag fick min älskade kitchen aid som var pärlemovit och glittrade så fint. Sedan fick jag även boken "lomelinos tårtor" som jag ska inspireras ifrån och göra roliga och goda tårtor! Kommer dock inte göra exakt likadana då hon använder sig väldigt mycket av smörkräm både inuti och utanpå vilket blir väldigt mastigt att äta .. Men bottnar och utseende kommer jag absolut använda mig av! Köp boken om ni inte har den, det finns bilder på färdiga resultat, tips på hur man gör bottnar, steg-för-steg bilder på hur man spritsar osv, verkligen helt fantastisk! Jag fick i princip bara saker till köket vilket jag önskat mig, det passar alldeles perfekt nu när jag ska flytta snart med! :D Är så glad och det kommer bli ÄNNU roligare att baka nu :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: