Sommar

Hallå bloggen :) bakar ni något? Hos mig är köket ganska öde såhär på sommaren. Befinner mig just nu uppe i Vänersborg hos min pappa och goda vänner! Jag och vovven har semester här :) lite bakning blir det trots allt! Har idag svängt ihop ett fluff jag ska ha i en tårta imorgon, har även tagit på mig mördaruppgiften att göra budapesttårta utan min kitchen aid .. Denna stackars elvisp dom har här kommer få träningsvärk! I tårtan blir de tyvärr köpta bottnar då de är alldeles för varmt att baka nu .. (32 grader i poolen så är som ett badkar haha) Fyllningsr i tårtan blir det lemoncurdgrädde, limecurdgrädde och after eightfluff! Köpte 3 paket bottnar så det blir en massa lager haha! Men gott :) ska även se till att få ihop en marängsmörkräm (har köpt osaltat smör denna gång) så uppdaterat med bilder osv imorgon :) kram! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: